tirsdag 20. oktober 2009

Pynteideer

Mens jeg venter på linstoffet som skal komme fra UK, ser jeg på forskjellige pyntebånd og ting og tang. Jeg har ikke bestemt meg enda om jeg skal lage pynten til kjolen selv eller kjøpe den ferdig (eller begge deler). Jeg føler meg litt forelsket i kjolen som jeg holder på med, og vil at den skal være sååååå pen at det er bare å dåne av :))))) Jeg skal selvfølgelig lage rysjer av samme stoff som kjolen for å pynte både petticoat og selve kjolen, men jeg vil også pynte disse rysjene. Og da tenker jeg på noe pyntebånd med chenilletråd, eller kunstige stoffblomster el i brunt, grønt eller flerefarget. Her er kandidatene:






Denne er fra samme butikk, og den ser herlig og fluffy ut!!!! Den finnes i andre farger også!!!!




Jeg er inspirert av kjolen fra "Orlando", og har veldig lyst til å lage noe lignende:



2 kommentarer:

  1. I vote nr two or four, but you may do as you please =)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett