onsdag 30. mars 2011

Skredderbyste

Jeg ønsket meg lenge en ordentlig skredderbyste som kunne reguleres. En runde i sybutikker viste at en sånn byste kostet ca 2500 kroner. Konklusjonen var at det var litt for dyrt. I slike tilfeller pleier jeg å søke hjelp fra utlandet, denne gangen fra Storbritannia. Under 1300 kroner for skredderbyste fra Sewessential.co.uk  (inklusive levering, som kostet 39 GPB) syntes jeg var helt greit. Bestillingen ble gjort 23.mars sent på kvelden, og bysten kom i dag, levert på dør med UPS, - ingen fortollingsgebyr, ingen moms. Og bare 1 ukers levering! Den var grei å sette sammen og har en fin rød farge. Jeg er fornøyd!

3 kommentarer:

  1. Jag behöver en sådan! Bra köp.

    SvarSlett
  2. Min mann kjøpte en slik til meg i julegave. I dag (3 januar) kom regninga fra UPS!!! nesten 700 kr for fortolling og mva.

    SvarSlett


  3. الخدمات المنزلية بمدينة القطيف من شركة تاج 0551844053 شركة تسليك مجارى بالقطيف
    شركة تاج لتسليك المجارى بالقطيف 0551844053 والتى تعتمد على الخبرات والادوات المثالية اللازمه لعملية التسليك مع شركة تاج لتسليك المجارى سوف تتخلص من كل هذه الاضرار لاننا يوجد لدينا امهر العمال فى تسليك المجارى باحدث الاجهزة واقل التكاليف وخدمه ممتازة مقدمة على اعلى مستوى من الخبرة والمهارة والدقه العالية يسعدنا دائما ان نلبى رغبة عملائنا الكرام
    ومن الخدمات المقدمة بمدينة القطيف ايضا ومنها :
    شركة تنظيف بالقطيف
    شركة تنظيف سجاد بالقطيف
    شركة تنظيف شقق بالقطيف
    شركة تنظيف فلل بالقطيف
    شركة تنظيف مجالس بالقطيف
    شركة تنظيف منازل بالقطيف
    شركة كشف تسربات المياه بالقطيف
    شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف
    شركة مكافحة حشرات بالقطيف

    SvarSlett